7 feb. 2012

Ursäkta

Förlåt mig för att jag har varit lite seg med bloggandet men det är ganska så mycket just nu, men samtidigt ingenting.
I söndags var jag och Anton på bio. Vi kollade på Hamilton. Den var faktiskt riktigt bra! Jag är inget fan av svenska filmer, men som sagt denna var faktiskt bra! :)
Igår gjorde jag inte så mycket. Vanlig skoldag..
Idag däremot! Idag hade jag en lektion, klarinett i tjugo minuter.. Sen ringde dom och frågade om jag kunde jobba. Så jag tog nästa buss mot Svenljunga! Jag hade lite tid över så jag tog tillfället att boka tid för att slinga håret hos Kickis. Jag måste erkänna att jag är lite nervös eftersom jag aldrig har gjort något där. Men jag har hört att dom är bra så förhoppningsvis blir det ett bra resultat!
Det var riktigt mysigt att jobba idag, som alltid! Timmarna flög förbi.

Ska förresten vara barnvakt på torsdag, praktisera på fredag, barnvakt på måndag och praktisera hela veckan. Jobb jobb jobb, tur att jag tycker att det är kul! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar