9 feb. 2012

120 dagar @sticky fingers

Igår tog jag ett hastigt beslut att go with the flow och åka med till Göteborg, Sticky Fingers med klassen. Störta anledningen att åka var att kolla/lyssna på Bangatan och att ha kul, helt allmänt.
Det var väldigt kul att ca 90% av klassen var där, även personen som inte trodde att man skulle stöta på från klassen.
Sovplats blev hos Anne. Tack för detta kära vän! Det var väldigt vänligt! Tacktacktacktacktack och tack :)

Idag hade jag tur som fick ha bilen från igår för jag har nämligen varit barnvakt. Det var väldigt kul! Timmarna flög iväg! Jag hjälpte till med läxor, lagade mat, spelade spel och en massa annat.
Imorgon ska jag praktisera några timmar på Landbo dagis :) sen ska jag träffa Anna L. Det ska bli riktigt kul! Var så länge sen vi verkligen hittade på något nu..


Ska sova nu. Godnatt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar