4 dec. 2011

Neeeeej!

Drömde en mardröm i natt.. När pappa väckte mig i morse så frågade han mig om jag hade drömt något i natt. Då svarade jag att jag hade drömt om au pair men att jag inte kom ihåg mer. När jag sa de fick jag en obehaglig känsla..
Nu vet jag vad de var jag drömde.
Jag drömde att det var igår kväll och jag fortfarande inte hade vågat söka som au pair. Då jag kollar igenom fb och ser att en vän från högstadiet skrivit på sin status "au pair på Nya Zeeland 2012". Neeeeeeeeej! Då kände jag att jag fick panik. Åren gick och jag vågade aldrig ansöka som au pair men jag ville hela tiden åka.
Det var en FRUKTANSVÄRD dröm!! Så jag var tvungen att kolla hennes status nyss. Där stod de inget om au pair i Nya Zeeland :) Men de var även en bra dröm. Nu vet jag vad jag ska göra. Mer säger jag inte :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar