26 sep. 2011

Bokmässa 2011

 I lördags var första gången jag var på bokmässan i Göteborg. Största anledningen till varför jag åkte dit var pga Maria Montazami.
 När jag kom fram till Göteborg och ser den milslånga, inte riktigt men nästan, kön så blir jag livrädd att jag inte ska komma in och träffa Maria.. Efter en liten stund så var jag inne och redo att träffa henne! 
 Väl inne så inser jag att de är kört. Aldrig att jag får chansen att träffa henne i den här massan av folk!! Jag har ALDRIG sett så mycket folk på en mässan innan, ändå går jag ganska ofta på mässor.
 När jag surrar runt på mässan och försöker hitta Maria så ser jag Jessica Arvidsson! Hon var där med sin kompis Lovisa. Så jag bestämmer mig att gå med dom en stund, då vi plötsligt ser Maria långt långt bortom all massa av folk. Lovisa säger till mig att upp på hennes rygg, för jag såg inte Maria. Så de gör jag och tar ett snabbt kort!
Första bilden!
 Jag blev hur glad som helst över att jag fick se henne OCH få en bild på henne! Sen bestämde vi oss för att försöka träffa henne vid den andra montern som hon skulle vara vid senare under dagen.
Mysiga Maria!
Jag fick till slut träffa henne och hon var lika mysig i verkligheten som i tv!
 Jag måste erkänna att jag kände mig lite löjlig som stod i 40 minuter och väntade på henne vid en monter men de var helt klart värt de!! Och jag tror att många hade gjort de om dom hade chansen att träffa en person som dom verkligen skulle vilja träffa! :)

Tack Jessica och Lovisa!! Om jag inte hade träffat er så hade jag nog aldrig lyckats träffa Maria och inte alls haft en så bra dag som jag hade!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar