13 apr. 2011

super nervös, men detta klarar jag.

 jag är så nsjukt nervös inför morgondagen! försöker tänka att de kommer bli snyggt och alla de positiva tankarna som man SKA tänka på när man ska klippa kort hår, dock är de lite svårt ibland. vad tusan, har jag klarat "förvandlingen" från blondin till rödhårig så ska jag väl klara de här!
  om jag tänker efter så är de inte själva klippningen som jag oroar mig för, de är färgen. jag har ca 1dm utväxt just nu som stör mig något så totalt. jag har även ingen riktig hårfärg, det är en blandning mellan rött, ljust och brunt = INTE SNYGGT!
  såhär är det. ska man göra en stor förändring så vill man ju att de ska bli bra, inga fel. så de känns lite jobbigt eftersom jag vet att de inte kommer bli bra, på grund av färgen.. jag har inte ens bokat någon tid än för färgning. plus att min kusin, som är frisör, sa att mitt hår, som de är nu, innebär en heldag.. HUR DYRT KOMMER INTE DE ATT BLI!! jag som egentligen inte ens har råd med klippningen. ligger nämligen fortfarande back sen idre resan över nyår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar